Reklamacje

Twój iPhone nie działa poprawnie? Paczka odebrana ale widzisz niezgodności w Twoimi sprzęcie? Nie jesteś pewien czy iPhone działa tak jak powinien?  Żaden problem, skorzystaj z 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty zakupu na fakturze.

 

Pamiętaj, że gwarancji ani reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (zbicie, wygięcie, rozlanie ekranu, zużycie mechaniczne typu rysy i otarcia), zużycie elementów eksploatacyjnych (porty, bateria, głośniki), następstwa zalania/ kontaktu z cieczą. Ingerencja serwisów zewnętrznych (poza AppleCentrum) / uszkodzenie lub usunięcie plomb gwarancyjnych wpłynie na negatywne rozpatrzenie reklamacji.

 

Jak to zrobić?

 

1. Powiadom nas mailowo o reklamacji

2. Pobierz i dokładnie wypełnij formularz wysyłki

 

FORMULARZ DO POBRANIA

 

3. Bezpieczenie zapakuj i wyślij paczkę dowolnym kurierem do naszego salonu:

 

AppleCentrum

ul. Oławska 5

50-123 Wrocław

tel. 794 724 532

kontakt@applecentrum.pl

 

4. Oczekuj kontaktu telefonicznego ze strony naszego zespołu serwisowego. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty odbioru przesyłki.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl