Masz pytania? Skontaktuj się z nami: kontakt@applecentrum.pl / tel. 794 724 532 (pon-pt 10:00-18:00)

JAK NOWY

Sprzęt nosi minimalne ślady użytkowania, możliwe jedynie mikroślady widoczne po dokładnym przyjrzeniu się lub pod światło. Gwarantowana kondycja baterii w zakresie 85-95%. WYBIERZ GDY: szukasz niemal idealnego telefonu z mikrośladami użytkowania i doskonałą kondycją baterii, fenomenalny stosunek jakości do ceny. Gwarancja 12 miesięcy, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni.

BARDZO DOBRY

Sprzęt nosi widoczne ślady użytkowania, w postaci niedużych zadrapań, wgnieceń itp. Gwarantowana kondycja baterii w zakresie 80-90%. WYBIERZ GDY: szukasz telefonu z akceptowalnymi śladami użytkowania i dobrą kondycją baterii. Gwarancja 12 miesięcy, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni.

DOBRY

Sprzęt nosi znaczne ślady użytkowania w postaci głębszych zadrapań, wgnieceń i itp. Gwarantowana kondycja baterii w zakresie 75-85%. WYBIERZ GDY: szukasz najtańszej oferty na swojego wymarzonego iPhone'a, a nie przeszkadzają Ci mocne ślady użytkowania. Gwarancja 12 miesięcy, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni.

JAK NOWY PLUS

Sprzęt nie nosi śladów użytkowania, stan zbliżony do urządzenia nowego. Gwarantowana kondycja baterii w zakresie 90-100%. Dokładnie wyselekcjonowane modele dla najbardziej wymagających klientów. WYBIERZ GDY: szukasz idealnego telefonu z najlepszą kondycją baterii, ten iPhone z powodzeniem nada się na prezent, jest po prostu jak nowy. Gwarancja 12 miesięcy, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni.

JAK NOWY PLUS

Sprzęt nie nosi śladów użytkowania, stan zbliżony do urządzenia nowego. Nowa bateria z kondycją 100%. Dokładnie wyselekcjonowane modele dla najbardziej wymagających klientów. WYBIERZ GDY: szukasz idealnego telefonu z nową baterią, ten iPhone z powodzeniem nada się na prezent, jest po prostu jak nowy. Gwarancja 12 miesięcy, możliwość zwrotu w ciągu 14 dni.

STAN TECHNICZNY

Nasze iPhone'y przechodzą 60-etapowy proces testowania technicznego, sprawdzamy każdy możliwy podzespół aby zagwarantować Wam tylko i wyłącznie 100% sprawne telefony. iPhone'y objęte są kompleksową 12-miesięczną gwarancją, jeśli wystąpią jakiekolwiek usterki, urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na sprawne. Możliwy jest zwrot iPhone'a bądź jego wymiana bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. iPhone'y są używane, nie posiadają żadnych blokad, nie są obciążone płatnościami ratalnymi. Otrzymujesz gotowego do użytku iPhone'a wraz z całym zestawem.

CAŁY ZESTAW I GWARANCJA 12 MIESIĘCY

  • faktura zakupu (vat marża) z gwarancją 12 miesięcy
  • ekologiczne, zamienne opakowanie (eco box)
  • nowa ładowarka oraz kabel ładowania (zamienne najwyższej jakości)
  • nowe szkło hartowane (na ekranie) i pokrowiec ochronny (gumowy, przezroczysty na tył)

Opcje dostawy i płatności w AppleCentrum

Wasze paczki transportuje inPost, przesyłki nadajemy każdego dnia do godziny 14-16 (zależnie od tego kiedy kurier zjawi się w naszym sklepie po odbiór). Czas dostawy to gwarantowane przez inPost 24h. Każda forma przesyłki jest darmowa, wszystko za 0 PLN:

  • kurier inPost - przesyłka na adres przy płatności z góry
  • kurier inPost pobranie - przesyłka na adres, płatność odbywa się do rąk kuriera kartą lub gotówką przy odbiorze paczki
  • paczkomaty inPost - przesyłka do paczkomatu przy płatności z góry
  • paczkomaty inPost pobranie - przesyłka do paczkomatu, płatność odbywa się kartą bezpośrednio w paczkomacie lub przelewem do inPost przed odbiorem paczki
  • odbiór osobisty - odbiór w naszym salonie AppleCentrum ul. Oławska 3 Wrocław

 

Płatności w AppleCentrum obsługują wiodące firmy z branży, specjaliści w obsłudze ecommerce - PayU oraz BlueMedia. Do wyboru pozostawiamy Wam ogrom możliwości:

  • PayU
  • Płatność online (szybki przelew online)
  • Blik
  • Przelew tradycyjny
  • Płatność przy odbiorze paczki (pobraniowo)
  • Płatność przy odbiorze osobistym w salonie AppleCentrum

Do tego oferujemy raty 0% obsługiwane przez PayU: Raty 0% PayU umożliwiają Klientowi rozłożenie zakupu na 3, 5, 6 lub 10 nieoprocentowanych rat (0% prowizja, 0% RRSO).

Kupuj na raty 0% w AppleCentrum!

Dzięki współpracy z najlepszymi firmami na rynku ecommerce, możemy Wam zaoferować zakupy na raty 0% obsługiwane przez PayU. Poniżej przedstawiamy wszystkie niezbędne informacje opisujące procedurę:

 

Raty 0% PayU umożliwiają Klientowi rozłożenie zakupu na 3, 5, 6 lub 10 nieoprocentowanych rat (0% prowizja, 0% RRSO).

 

 

1. Jaki jest koszt?

 

Przykłady reprezentatywne dla pożyczek udzielany

ch w ramach Rat PayU:

Raty PayU – Pożyczka 0%


Umowa o pożyczkę zawierana jest, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej, między pożyczkobiorcą (Klientem) a pożyczkodawcą (Partnerem) tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce, z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 10 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 100 zł.
Warunki oferty wg stanu na 06.11.2020 r.
O dostępnych aktualnie okresach spłaty Pożyczki 0%, zgodnych z ofertą pożyczkodawców, Klient zostanie każdorazowo poinformowany przed zawarciem umowy o Pożyczkę 0%.
Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta.
Regulamin Pożyczki 0% w ramach Rat PayU (pobierz).

 



Raty PayU – Pożyczka Standardowa

Umowa o pożyczkę zawierana jest, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej, między pożyczkobiorcą (Klientem) a pożyczkodawcą (Partnerem) tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce, z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów.
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1645,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 16,86%, oprocentowanie zmienne 6,5%, całkowita kwota do zapłaty: 1833,68 zł, całkowity koszt: 188,68 zł (w tym: prowizja: 107,43 zł, odsetki: 81,25 zł), 16 równych miesięcznych rat w wysokości/po: 114,60 zł.
Warunki oferty wg stanu na 06.11.2020 r.
O dostępnych aktualnie okresach spłaty Pożyczki, zgodnych z ofertą pożyczkodawców, Klient zostanie każdorazowo poinformowany przed zawarciem umowy o Pożyczkę
Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta.

 

 

2. Kto obsługuje raty?

 

Podmiotem udzielającym pożyczki ratalnej na zakupy jest jeden z Partnerów pożyczkowych PayU tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub AS INBANK S.A. Oddział w Polsce, z którymi PayU współpracuje i pośredniczy w zawieraniu umów o pożyczkę.
Pożyczkodawca gwarantuje wniosek w 100% online i w większości przypadków decyzję kredytową w czasie rzeczywistym, zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim. PayU pośredniczy pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Sprzedający nie jest stroną umowy o pożyczkę.

 

 

3. Jak wyglądają zwroty w przypadku zakupu na raty?

 

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.

• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.

• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.

• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.

• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.

Wyjątki Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

 

 

4. Co się stanie jeśli nie dostanę zgody na zakup ratalny?

 

Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS.
Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.

 

iPhone SE (Kolor: Czarny; Pamięć GB: 16GB; Stan: JAK NOWY)

Cena: 599,00 zł

Raty online z PayU - raty 0% 599.00

ilość szt.

towar niedostępny

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl